მარტივი, მაგრამ არაგენიალური

 მშვენიერი ზაფხულია,  მე კი წერისუნარდაკარგული დავეხეტები გონებაში, დავეძებ  ძველ, ჩარჩენილ შთბეჭდილებებს, ვიქექები და ვიქექები, მაგრამ უშედეგოდ… სირთულიდან უძრავ სიმარტივემდე ერთი ნაბიჯი ყოფილა,  ეს  ნაბიჯია ყველაფრის თავი და თავი…

თითქოს ის, რაც ადრე ძალიან მაწუხებდა დღეს გაუფერულდა , თითქოს გავჩერდი  ერთ წერტილში და ასე უძრავად ვუყურებ ქვეყნის ორომტრიალს, მაგრამ მხოლოდ ვუყურებ,  არ ვერევი, არ ვფიქრობ, არ ვიბრძვი, არ მეშინია, არ მაინტერესებს. უძრაობა და მხოლოდ  უძრაობა, წრე კი ტრიალებს და ტრიალებს , მე მხოლოდ ისღა დამრჩენია  დაკვირვებით  ვადევნო თვალი  ადამიანების  ქმედებებს, მოვისმინო მათი ორაზროვანი იდეები – საინტერესო და უინტერესო მოსაზრებები,  მერე ეს ყველაფერი თავისთავად გადადის  ტვინის რომლიღაც კუნჭულში  და ილექება, ან   სულაც  ქრება…

ეს უძრაობა მაშინებს, მაგრამ არ მღლის, ალბათ ესეც გარკვეული ეტაპია ჩემი გონებრივი და სულიერი მდგომარეობის,  ან   დიდი დაღლილობის შედეგი – ჩვეულებრივი ,  თუმცა სამწუხარო  ფაქტია ალბათ, რომ მე ეს ტრანსი მომწონს, მე ეს სიმარტივე მასვენებს  და არაჩვეულებრივად მამშვიდებს,  არანაირი  სიმძაფრე და დინამიურობა,  ცხოვრება  ერთ მარტივ, უფერულ, არაშთამბეჭდავ  ფილმს დაემსგავსა… ფილმს რომელიც ჯერ არ მთავრდება…

წრე კი ტრიალებს და ტრიალებს, სამყარო უჩვეულოდ ასწრაფდა ჩემს გარშემო,  მე ისევ უძრავად შევცქერი  ჩემს   შიგადაშიგ საინტერესო ფილმს,  იმ იმედით, რომ  ოდესმე, ის შედევრი თუ არა,  კარგი ან ძალიან კარგი ფილმი  მაინც გახდება…

მაგრამ ვაი, რომ ცხოვრება სულაც  არ არის ფილმი,  ცხოვრება ეს  ცხოვრებაა….  ჰო, ასეა ,  უბრალოდ და მარტივად …

2 thoughts on “მარტივი, მაგრამ არაგენიალური

კომენტარის დატოვება

